Dagje Altea - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu Dagje Altea - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu

Dagje Altea

Blijf op de hoogte en volg Estrella

23 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,


Nog steeds alles goed hier en nog steeds HEERLIJK weer!
Paul en ik hebben net heerlijk gegeten op mijn balkonnetje en zitten nu samen met David (mijn huisgenoot) een drankje te doen.
Gisteren hebben Paul en ik een super dag gehad. We zijn naar Altea gegaan, een plaatsje 1,5 uur van Alicante vandaan. We hebben de tram genomen rond een uur of 11 en kwamen daar aan rond half 1. We hebben toen lekker geluncht in een lief klein Spaans tapas barretje. Na het lunchen zijn we omhoog gegaan, want het dorpje ligt in de bergen. Het was wel pittig om omhoog te lopen, maar wat een mooie staten en lieve huisjes. Het was vooral heel bijzonder dat alle huizen in het dorpje allemaal wit zijn, echt super mooi. Het uitzicht daar was ook echt prachtig. Nadat we de toerist hebben uitgehangen, hebben we lekker een plaatsje genomen op het terras. We hebben op het terras heerlijk genoten van una cerveza y una vino blanco, lekker in het zonnetje. Het was helemaal toppie, omdat de ober 4 dankjes was vergeten aan te slaan haha primaaaa. Rond 8 uur zijn we naar ee lief pleintje gegaan en hebben daar de beste en grootste pizza gegeten, want paultje wilde zo graag pizza eten haha ;). Dus een heerlijke dag gehad samen met mijn lieve vriendje.


Adiosss y muchos besos

  • 24 Juli 2012 - 09:24

    Jeanne:

    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt met
    je vriendje. En mooie foto's ook!
    Veel plezier nog!

  • 24 Juli 2012 - 12:23

    Dagje Altea:

    Hoi Estrella en Paul,

    Wat ziet het er gezellig uit daar.
    Jullie genieten dat kan ik wel zien!
    Nog een fijne tijd samen en vergeet niet om de spaanse lessen te volgen, aha.

    Groetjes, Evy, Vera en Nel

  • 24 Juli 2012 - 12:45

    Mama:

    Fijn om weer iets te horen, prachtige fotos en een leuk verhaaltje. Gelukkig heb je het nog steeds naar je zin. Veel liefs van mama papa en Ornella.

  • 25 Juli 2012 - 22:34

    Fleur En Daantje:

    lieve estrella we missen je heel erg we zouden blij zijn als we je weer zien maar daar zal het vast ook wel heel leuk zijn . kun je al een beetje spaans dan kan je ons les geven . voor de rest daar alles goed. hier wel want ik ben nu bij jou mama en papa en ornella en nou wil daantje nog iets schrijven xxxxxxxxxxxx fleur

    he nicht ik mis je wel maar ik hoop dat jij het leuk hebt ik hoop dat het heel goed met je gaat en ik hoop je snel weer te zien en je moet er wel van genieten hier is het ook super en ik hoop dat het ook super is bij jullie is en als je terug komt dan kan je vloeiend spaans en heb je al veel leuke dingen gedaan hopelijk zie ik je snel want ik mis je heel erg en wij vonden het op vakantie ook lekker en lekker in het zwembad dat was super! gister zijn we op het strand geweest ornella was ook mee en nog een paar andere mensen het was heel gezellig en we hebben in de zee gezwommen er waren veel kwallen en ornella was geprikt door een kwal maar het deed niet veel pijn. Daarna gingen we lekker eten op het strand en na 7 uur kwamen er paardje op het strand dat was heel leuk om naar te kijken na het zijn we ook nog in de zee geweest omdat het zo warm was. En we zijn tot 11 uur op het strand geweest. Toen stonden we ook nog in de file maar dat vonden we niet erg omdat we er een feestje van maakte. En ik moest achter in de kofferbak dat vond ik niet zo heel leuk want het zat niet zo lekker en alle mensen zaten me aan te kijken en te lachen dat was niet grappig!!! nou dit was wel een lang verhaaltje nu zal ik eens stoppen ik spreek weer snel ik hou van jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx daantjeee je allerliefste nichtje

  • 26 Juli 2012 - 12:30

    Hola:

    hoi boefjes van mij!

    wat zijn jullie toch weer lief he hihi.
    met mij gaat het super goed hoor en met paultje ook en het is hier super heet soms bijna 40 graden. Dus over het weer valt hier ook niet te klagen:)
    mooi dat jullie het naar je zin hebben in Nederland en dat het zo leuk was in Spanje hihi.
    Geniet maar lekker van het zonnetje daar en ik ben over 5 weekjes weer terug dan gaan we iets leuk doen oke?
    met Spaans gaat het ook wel goed, ik kan al echt wel een beetje met mensen praten maar het is natuurlijk wel spannend, omdat ik bang ben dat ik het verkeerd zeg.
    ik heb al veel leuke dingen gedaan, ben naar Valencia geweest met school dat is een grote stad en naar Tarbarca dat is een eilandje waar we hebben gesnorkeld en super mooie vissen hebben gezien.
    Ik ben samen met paul naar Altea geweest daar zijn deze foto's van op die reisverslag, was super mooi hihi. En deze zaterdag gaan we naar een Spaans festival met nog 2 meiden uit me klas en we willen ook nog een boottocht gaan doen hihi.

    nou een hele hele hele hele dikke kus van uit Alicante en ik hou ook veel van jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Estrella

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 855
Totaal aantal bezoekers 9780

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: