5 weekjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu 5 weekjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu

5 weekjes

Blijf op de hoogte en volg Estrella

05 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Buenos dias,

ik ben nu alweer 5 weekjes in Alicante en het bevalt me nog steeds goed. Alleen gisteren was het wel even slikken, want Paul ging weg en 2 goede vriendinnetjes waar ik 5 top weken mee heb gehad. Maar gelukkig blijven er nog een paar, dus ga ik deze andere maand wel overleven. Ik heb echt 17 heerlijke dagen met Paul gehad en we hebben lekker genoten van het Spaans leven en eten. Heel veel leuke dingen gedaan samen, maar vooral van het zonnetje genoten. Voor de rest ben ik braaf naar school gegaan en ben ik zelf een niveau hoger gegaan, ik zit nu in klas A2 dus dat is helemaal super. Gisteren ben ik naar het stierenvechten geweest in Alicante zelf, niet om te genieten van het gevecht tussen de stier en een stuk of 5 mannen.. Ik wilde het graag een keer meemaken, omdat dit nou eenmaal bij de Spaanse cultuur hoort. De show erom heen was super mooi, maar het vechten zelf verschrikkelijk, ik heb jammer genoeg 4 stieren dood zien gaan en toen ben ik snel weggegaan werd er helemaal misselijk. Maar ik ben blij dat ik het toch een keer gezien heb en nu weet ik ook dat dit de eerste en de laatste keer was. Na het stierenvechten zijn we met een groep uiteten geweest, omdat het de laatste dag was van Trille en Rachel. En vandaag ga ik weer lekker genieten van het mooie en stik warme weer hier. Hoop dat het zonnetje ook in Nederland schijnt.

Muchos besos

  • 07 Augustus 2012 - 13:25

    Jeanne:

    Inderdaad, jullie hebben het reuze naar jullie zin gehad.
    Paul kwam dan ook heel enthousiast thuis.
    Bovendien nog gefeliciteerd met je overgang naar klas A2. Knap hoor!
    De studie heeft er dus niet onder geleden ha..ha...
    Maak er nog een mooie tijd van!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Estrella

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 9782

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: