¡Qué sorpresa! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu ¡Qué sorpresa! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu

¡Qué sorpresa!

Blijf op de hoogte en volg Estrella

14 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Hola,

het gaat nog steeds super goed hier in Alicante en jawel het is nog steeds super lekker weer.
Wat ik nou toch weer meegemaakt hebt dit weekend..
Vrijdag lig ik heerlijk op het strand en krijg ik opeens een smsje van mama: Ik wild je verrassen op het strand, maar ik kan je niet vinden. Dus ik denk in eerste instantie dat het een grapje is, maar ik ging toch maar eventjes kijken. Ik rennen over de boulevard, en jahoor aan het eind van de boulevard zag ik een vrouw met een grote bos met krullen en dat moest mama wel zijn. Na een dikke knuffel en gejank, vertelde ze dat ze wel 2 uur naar mij opzoek is geweest en op een neer langs het strand is gelopen. We hebben samen heerlijk wat gedronken op een terrasje en even bij gekletst, Ook heb ik mama natuurlijk aan de rest voorgesteld. Na een dagje strand zijn we met een paar meiden + mama uiteteten geweest end at was super gezellig. Zaterdag hebben we samen de bus genomen naar San Juan en heerlijk van het zonnetje genoten en lekker geluncht. Na het dagje strand zijn we naar mama haar pensioentje gegaan, om ons om te kleden en lekker uiteten te gaan. We zijn bij een heel lief restaurantje gaan eten op een heel mooi pleintje en we hadden geluk want er was ook nog eens live muziek. We hebben lekker tapas gegeten en een heerlijke toetje CREPES mmm jammie. Daarna zijn we weer terug gelopen naar het pensioentje en bleef ik fijn daar slapen, want de volgende ochtend zijn we vroeg naar Altea vertrokken. Wij rennen, naar de tram helemaal bezweet, maar gelukkig hadden we hem net gehaald ( we hadden ons een beetje verslapen). Na 1,5 uur in de tram te hebben gezeten, zijn we eerst gaan lunchen bij Lizarran een typisch Spaans eetcafé/bar waar we heerlijke pinchos hebben gegeten. Pinchos zijn klein afgesneden stokbroodje met daarboven tapas. Daarna besloten we om eerst lekker van het zonnetje te genieten op het strandje en daarna pas naar het stadje gingen. Na 2 uurtjes op het strand te hebben gelegen, gingen we de klim naar boven wagen. Wat is het toch mooi Altea, al die mooie lieve witte huisjes en die schattige straatjes, volgens mij keek mama haar ogen uit. Samen lekker een ijsje gegeten en op een terrasje gezeten. Toen we terug liepen naar beneden zagen we een super mooi restaurant met een prachtig uitzicht, dus besloten we daar een tafeltje te reserveren met jawel natuurlijk het mooiste uitzicht van iedereen hihi. Na nog een x paar uurtjes op het strand te hebben gelegen, zijn we ons een soort van gaan douche haha. Er waren geen douches op het strand, maar douches voor je voeten en benen, dus hebben we een fles gevuld met water en zo hebben we onze haren gewassen.. Heel slim. Na het douche weer helemaal omhoog geklommen en toen heerlijk genoten van het mooie uitzicht en van het heerlijke eten. Alweer een topdag met mama. Maandag hebben we er weer een strand dagje van gemaakt en zijn we weer lekker uiteten geweest. Kortom het waren 4 heerlijke dagen met mijn lieve mama, super fijn dat ze er was! Dit maakt me reisje weer compleet.

Adiosss

  • 14 Augustus 2012 - 14:34

    Marijke:

    He lieve Estrella

    Wat een verrassing he! IK lees dat jullie super hebben genoten samen en dat het goed met je gaat. Echt geweldig meiske!
    Hoelang blijf je nog?
    Lukt het spaans al een beetje?

    Lieve schat geniet nog maar lekker even van het grote avontuur en zie en hoor je hopelijk gauw weer.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx liefs knuffel van je tante Marijke

  • 14 Augustus 2012 - 14:44

    Estrella Wierikx:

    He lieve tante marijke,

    Jaa het was echt een grote verrassing voor mij! Ik wist van niks haha en toen stond ze daar opeens :)
    We hebben inderdaad 4 daagjes genoten, was echt super samen,
    Ik blijf nog tot de 28e, dus nog 2 weekjes.
    Ja het Spaans gaat goed, kan al echt met mensen praten dus dat is super leuk.
    Als ik terug ben spreken we snel iets af oke?

    Dikke kusss

  • 15 Augustus 2012 - 09:02

    Rita:

    Hoi Estrella, Woh....dat moet toch wel een super verrassing zijn geweest !!!! Wat leuk !! Gieniet nog maar lekker daar, voor je het weet is het alweer voorbij ;-(. Maar gelukkig heb je dan ook aardig wat spaans geleerd.

    Groetjes, Rita

  • 19 Augustus 2012 - 12:30

    Estrella Wierikx:

    Hallo Rita,

    Jaa was ook echt een super verrassing hihi, want ik wist echt van niks!
    Jaa nu nog 8 daagjes en dan ben ik alweer in Nederland, de tijd is omgevlogen.
    Maar gelukkig spreek ik een dik woordje Spaans, dus is het allemaal goed gekomen hier.

    Tot snel,

    liefss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Estrella

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 9783

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: