Último fin de semana - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu Último fin de semana - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Estrella Wierikx - WaarBenJij.nu

Último fin de semana

Blijf op de hoogte en volg Estrella

24 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Hola amigas y amigos,

Es mi último fin de semana aquí en Espange, que no me gusta.
Dus vandaag mijn laatste dagje school, gisteren heb ik mijn examen Spaans gemaakt en dat is nu even afwachten wat voor punt ik terug krijg en of ik geslaagd ben voor me cursus Spaans.

Woensdag is papa aangekomen om een uurtje of 2 en ik ging hem ophalen, natuurlijk had ik dat niet gezegd, maar dat was dus een leuke verrassing voor hem. MAAR wat die papa nou toch weer had uitgespookt op het vliegveld in Eindhoven. Toevallig was PSV ook op dat vliegveld en heel toevallig wilde Dries Mertens met papa op de foto, wat heel gek is natuurlijk, want het zou normaal andersom moeten zijn. Maar wat het nou allemaal was, ze vonden mijn papa look-a-like Johan Derksen, dussss stond heel de site van PSV en Voetbal International vol met de foto van Dries Mertens en papa, om aan de mensen te vragen of papa op Johan Derksen leek. Heel grappig! Benieuwd of hij stiekem snel voorbij schiet bij Voetbal International ;)

Gisteren hebben we heerlijk van het zonnetje genoten en na het strand zijn we lekker uiteten geweest bij een lief restaurantje op een mooi plein. We kregen te horen dat er livé muziek zou komen, dus dat was natuurlijk super leuk, maar toen stond er even een vrouw op die gewoon uiteten was daar en die begon me toch opera te zingen NIET NORMAAL, kippenvel. Dus dat was super leuk, na het eten lekker nog een ijsje gegeten en toen naar huis gegaan om lekker te slapen.

Als ik mijn punt weet laat ik jullie dat weten.

Adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Estrella

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 9787

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 30 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: